avtoelektronika

STORITVE:

Odstranjevanje filtrov trdih delcev (DPF/FAP)

Pri vozilih, ki imajo višje število prevoženih kilometrov ali so le-ti opravljeni na kratkih relacijah, se pogosto zgodi, da se filter trdih delcev zamaši. Ob tem se običajno prižge lučka za napako na motorni elektroniki, motor pa deluje z bistveno manjšo močjo (t. i. “varni” ali “zasilni” način). Nov filter trdih delcev je drag, poleg tega pa v primeru menjave izogib težavam v prihodnje ni zagotovljen.

Pri nas vam problem s pogostim mašenjem rešimo s programsko in fizično odstranitvijo filtra trdih delcev. Pri prvi fazi, ki je seveda pomembnejša, gre za prilagoditev delovanja elektronske krmilne enote motorne elektronike. Programsko opremo prilagodimo tako, da motor pravilno deluje brez filtra trdih delcev in tudi ne javlja napak na motorni elektroniki. V drugi fazi filter trdih delcev (ta se nahaja neposredno za oksidacijskim katalizatorjem) le še fizično odstranimo, da ne predstavlja več ovire izpušnim plinom. Odstranitev filtra trdih delcev ne vpliva na rezultate meritev na tehničnih pregledih.

Odstranitev ventilov EGR in mešalnih loput

Ventil EGR, ki je namenjen povratni recirkulaciji izpušnih plinov v izgorevalni prostor, služi za zmanjševanje emisij, natančneje dušikovih oksidov (NOx). Saje, ki nastajajo pri izgorevanju goriva in se pogosto pomešajo z oljnimi hlapi, povzročijo odpoved ventila EGR. Tudi v tem primeru se prižge lučka za napako na motorni elektroniki, motor pa deluje z zmanjšano močjo oziroma se pojavijo motnje v njegovem delovanju. Alternativa menjavi ventila EGR je njegova programska odstranitev, ki je cenovno ugodnejša, predvsem pa trajna rešitev problema.

Veliko novejših vozila ima v sesalnem kolektorju vgrajene mešalne lopute (t. i. “swirl flaps”), s pomočjo katerih se izboljša vrtinčenje zraka, ki vstopa v izgorevalni prostor.  Tudi v tem primeru pogosto pride do odpovedi oziroma blokiranja loput zaradi oblog v obliki saj, pomešanih z oljnimi hlapi in ostalimi nečistočami. V skrajnem primeru lahko pride celo do zloma katere izmed loput, kar lahko privede do velikih poškodb na motorju.  Namesto drage menjave celotnega sesalnega kolektorja (ter aktuatorja, ki mešalne lopute premika) vam pri nas ponudimo cenejši programski izklop teh loput. Gre za trajno rešitev, s katero bo vaše vozilo delovalo s polno močjo in brez opozorilnih lučk.

Izključitev kodnega varovanja

Pri nekaterih vozilih se pojavi problem, da odpove ena (običajno elektronski del ključa) ali več komponent kodno varovanega vžiga oziroma blokade motorja. Običajno nas na ta problem opozori posebna lučka ali obvestilo, da zagon motorja ni mogoč. Pri starejših vozilih, pri katerih varnost pred krajo ni več prioritetna, je cenovno najugodnejša rešitev dekodiranje krmilne enote oziroma programska izključitev kodno varovanega vžiga. Poseg je dobrodošel tudi pri vgradnji rabljenih krmilnih enot, ki imajo vgrajeno blokado motorja. Slednje vam dekodiramo oziroma postavimo v tovarniško (“virgin”) stanje, obe rešitvi namreč omogočata zagon vozila brez kodiranja ključev.

Popravilo in nastavitev števcev

Odpoved merilnih kazalcev, osvetlitve, prikazovalnikov LCD … vse to so pogoste napake na števcih, ki vam jih pri nas hitro odpravimo. Pri vgradnji rabljenega motorja oziroma samega števca vam nudimo nastavitev kilometrine.

Popravilo krmilnih enot

Popravljamo tudi napake, ki se pojavljajo na različnih elektronskih krmilnih enotah. Nudimo vam:

  • obnovo airbag krmilnih enot
  • popravilo električnih servo volanov
  • popravilo ostalih krmilnih enot
  • popravilo ABS krmilnih enot
  • popravilo BSI/UCH krmilnih enot

Hitri pregled:

DPF/EGR/AdBlue … OFF

popravilo in nastavitev števcev

izključitev kodnega varovanja

popravilo krmilnih enot